真相已經清楚到不能再清楚了
The truth cannot be anymore clear

但我不要求妳繼續堅持下去
And I'm not asking you to hold on

這就是妳曾經擔心的一切
It's everything that you ever feared

我知道妳試著努力繼續前進
I know you're trying so hard to move on

這種感覺就像是一個人
It kind of feels like someone

取代了曾經是妳的心
replaced the heart that once was yours

我是那麼努力的試著成為某人
I'm trying hard to be someone

但是我始終還是無法成為他 
But falling short of the person

我想成為 
I want to be

我想成為
I want to be

所以我假裝我已經放手 
So I'll pretend I'm letting go

而妳在過去沒有色彩的記憶中跳舞
While you're dancing in the past without colors

妳會是一個
You'll be the one

在我的噩夢裡離我而去的人
Running away in my nightmares

我決定放手了
I'm letting go 

妳說妳永遠不會再回頭看
You said you'd never ever look back

妳會是一個
You'll be the one 

在我的噩夢裡離我而去的人
Running away in my nightmares
 
那麼努力試著成為某人
Trying hard to be someone

但是我始終還是無法成為我想成為的那個他
But falling short of the person I want to be

那麼努力試著成為某人
Trying hard to be someone

但是我始終還是無法成為我想成為的那個他
But falling short of the person I want to be 
 
我想成為的那個他
I want to be

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

真相已經清楚到不能再清楚了 
The truth cannot be anymore clear

但我不要求妳繼續堅持下去
And I'm not asking you to hold on 

這就是妳曾經擔心的一切
It's everything that you ever feared

所以我假裝我已經放手
So I'll pretend I'm letting go

而妳在過去沒有色彩的記憶中跳舞
While you're dancing in the past without colors

妳會是一個
You'll be the one

在我的噩夢裡離我而去的人
Running away in my nightmares

我決定放手了
I'm letting go 

妳說妳永遠不會再回頭看
You said you'd never ever look back

妳會是一個
You'll be the one 

我想成為
I want to be

我想成為
I want to be

我想成為
I want to be

這種感覺就像是一個人
It kind of feels like someone

取代了曾經是妳的心
Replaced the heart that once was yours

我是那麼努力的試著成為某人
I'm trying hard to be someone 

所以我假裝我已經放手 
So I'll pretend I'm letting go

而妳在過去沒有色彩的記憶中跳舞
While you're dancing in the past without colors

妳會是一個
You'll be the one

在我的噩夢裡離我而去的人
Running away in my nightmares

我決定放手了
I'm letting go 

妳說妳永遠不會再回頭看
You said you'd never ever look back

妳是在我的噩夢裡一直離我而去的人
You'll be the one running away in my nightmares

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

Running Running Running
Running Running Running

 

版權問題不能放

arrow
arrow

    Mr.wang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()