close

等待著時間從你身邊經過
Waiting for the time to pass you by

希望風向的改變能令你改變心意
Hope the winds of change will change your mind

我可以給你千萬個理由
I could give a thousand reasons why

而我知道你 你也必須
And I know you, and you've got to

自己做出決定 但我們都不必長大
Make it on your own, but we don't have to grow up

我們可以永遠保持年輕
We can stay forever young

在我的沙發上生活著 喝著蘭姆酒和可樂
Living on my sofa, drinking rum and cola

在漸漸升起的太陽下面
Underneath the rising sun

我可以給你千萬個理由
I could give a thousand reasons why

但是你要前進 而你也知道的
But you're going, and you know that

你所需要做的就是停下幾分鐘
All you have to do is stay a minute

只要慢慢來
Just take your time

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所需要做的就是等待幾秒鐘
All you have to do is wait a second

當你握著我的手
Your hands on mine

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所需要做的是.....喔!
All you have to do is... ouh

你所要做的就是留下來
All you have to do is stay

我不會承認的雖然我早就知道
Won't admit what I already know

我從以前到現在一直都不擅長放手
I've never been the best at letting go

我不想一人獨自過夜
I don't wanna spend the night alone

我想我需要你 而我需要你
Guess I need you, and I need to

自己做出決定 但我們都不必長大
Make it on my own, but I don't wanna grow up

我們可以永遠保持年輕
We can stay forever young

在我的沙發上生活著 喝著蘭姆酒和可樂
Living on my sofa, drinking rum and cola

在漸漸升起的太陽下面
Underneath the rising sun

我可以給你千萬個理由
I could give a million reasons why

但是你要前進 而你也知道的
But you're going, and you know that

你所需要做的就是停下幾分鐘
All you have to do is stay a minute

只要慢慢來
Just take your time

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所需要做的就是等待幾秒鐘
All you have to do is wait a second

當你握著我的手
Your hands on mine

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所需要做的是.....喔!
All you have to do is... ouh

你所要做的就是留下來
All you have to do is stay

你所要做的就是留下來
All you have to do is stay

所以留下吧!Ya!
So stay, yeah

你所需要做的就是停下幾分鐘
All you have to do is stay a minute

只要慢慢來
Just take your time

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所需要做的就是等待幾秒鐘
All you have to do is wait a second

當你握著我的手
Your hands on mine

時間在滴答的流逝 所以留下吧!
The clock is ticking, so stay

你所要做的就是留下來
All you have to do is stay

留下來!
Stay

 

影片網址:

http://vlog.xuite.net/play/bW04c3hkLTMwMzYyMjgyLmZsdg==

arrow
arrow

    Mr.wang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()