close

風把我們帶回家
The wind carries us home

錫罐 循環的空氣 結束了吟遊詩人的漫遊
Tin cans, recycled air, end the minstrels’ roam

團結的身與心
Reunite body and mind

牆壁已經殘破和崩毀
The walls left broken and crumbling

但是...喔!但妳在期待著什麼 在一年四季過去之後
But...oh but what did you expect, gone for seasons at a time

我閉上的我的眼睛去作夢
I’ve closed my eyes to dream

醒來時卻發現只失去了春天
Woken only to have lost the spring

在行囊、箱子和心臟在我們的袖子
To bags, cases, and hearts on our sleeves

我們將他們架起來讓他們看看受害者所流的血
We Held them high so they could watch them bleed

將他們架起來讓他們看看受害者所流的血
Held them high so they could watch them bleed

將他們架起來讓他們看看受害者所流的血
Held them high so they could watch them bleed

然後我把我的心放在我的袖子上
And I wear my heart on my sleeve

所以你可以看到它正流著血
So you can watch it bleed

然後我把我的心放在我的袖子上
And I wear my heart on my sleeve

所以你可以看到它正流著血
So you can watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

從這片土地上,一件拼湊的棉被
From up here the land, a patchwork quilt

從受病痛而苦的雙手中拼湊縫合再一起
Sewn together by arthritic hands

追求激情;持續的內疚
Pursuit of passion; persistent guilt

只為急於投入愛的擁抱中
Anxious for loving embrace

解決我所能感受到的這種疼痛
Dissolve this ache I’ve felt

解決我所能感受到的這種疼痛
Dissolve this ache I’ve felt

為什麼你可以除了同情之外看不到任何東西
How could you have looked and seen anything but compassion

獨自一人在那觀看著,虛偽的助益但內心充滿嫉妒
Left to watch alone, jealous of false attentions

你可以從吻的接觸之中感受到我的所有感覺
You’d felt it in my touch, tasted it in my kiss

然而親愛的你還是仍然對我尖叫說我的情感都是無情的
And still, darling, you screamed my affections were passionless

儘管我把所有的事情所有我們的記憶都奉獻給你
Despite every example of devotion, every memory made

你依然被厭惡所屈服
You still succumbed to boredom,

你讓我們所有的合照褪色
You let the pictures fade

你讓我們所有的合照褪色
You let the pictures fade

你讓我們所有的合照褪色
You let the pictures fade

然後我把我的心放在我的袖子上
And I wear my heart on my sleeve

所以你可以看到它正流著血
So you can watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

這是我把我的心放在我的袖子上
It's I wear my heart on my sleeve

所以你可以看到它正流著血
So you can watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

喔!
Oh!

然後我把我的心放在我的袖子上
And I wear my heart on my sleeve

所以你可以看到它正流著血
So you can watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

看著它流血
Watch it bleed

 

影片網址:https://www.youtube.com/watch?v=ASl-6o2pjis

arrow
arrow

    Mr.wang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()