我想我需要幫助
I think I need help

我快被自我給淹沒
I'm drowning in myself

有哪個人可以將燈光熄滅
Did someone turn the lights out

還是我的腦海只是又被其他烏雲所覆蓋?
Or is it just another dark cloud in my head?

因為我被傷得太深,我的心已不再跳動
Cause I'm cut deep, my heart won't beat

深沉的傷痛正在將我殺死
Deep down low it's killing me

如果我想將昨天的一切都忘記
If I wanna scratch out yesterday

我有那麼多我需要說的話
I've got so much I need to say

我有那麼多我需要說的話
(I've got so much I need to say)

我想我需要幫助
I think I need help

因為我快被自我給淹沒
Cause I'm drowning in myself

內心已快沉沒,我不能再假裝了
It's sinking in, I can't pretend

我無法通過這地獄的考驗
That I ain't been through hell

我想我需要幫助
I think I need help

因為我快被自我淹沒
I'm drowning in myself

所有的思緒都在掠奪我的脆弱之處
They're preying on my weakness

相信
Believe it

我在心裡想著"不要再重蹈覆轍"
I'm thinking to myself "No not again"

然後我不會再繼續聆聽
And I won't keep listening

當誘惑正在蔓延時
When temptations creeping in

如果我想再多做一天
If I wanna make it another day

我有那麼多我需要說的話
I've got so much I need to say

我有那麼多我需要說的話
(I've got so much I need to say)

我想我需要幫助
I think I need help

因為我快被自我淹沒
Cause I'm drowning in myself

內心已快沉沒,我不能再假裝了
It's sinking in, I can't pretend

我無法通過這地獄的考驗
That I ain't been through hell

我想我需要幫助
I think I need help

因為我快被自我淹沒
I'm drowning in myself

因為我快被自我淹沒
(I'm drowning in myself)

我想我需要幫助
I think I need help

我無法通過這地獄的考驗
Cause I've put myself through hell

我想我需要幫助
I think I need help

因為我快被自我淹沒
Cause I'm drowning in myself

內心已快沉沒,我不能再假裝了
It's sinking in, I can't pretend

我無法通過這地獄的考驗
That I ain't been through hell

我想我需要幫助
I think I need help

我想我需要幫助
I think I need help

我想我需要幫助
I think I need help

arrow
arrow
    文章標籤
    Papa Roach HELP 中文 翻譯
    全站熱搜

    Mr.wang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()